De obicei, reducerile sunt procentuale, dar exista industrii cu marja de profit foarte scazuta si o reducere de 10% la toate produsele poate insemna ca unele articole nu ar aduce nici un castig.
Acesta este motivul pentru care putem configura Order.ro pe mai multe niveluri de pret (cate doriti) cu posibilitatea de a avea preturi diferite pentru un produs sau o categorie si sa alocati utilizatori la aceste niveluri de pret. Sa spunem ca vindeti carti si aparate de fotografiat. Nu puteti oferi o reducere la fel de mare si la camere si la carti si din acest motiv folositi 3 niveluri de pret. Pentru carti si aparate de fotografiat, in cazul in care reducerile procentuale pentru camere sunt mult mai mici decat pentru carti. In acest fel va asigurati ca puteti da reduceri utilizatorilor si ca acestea sunt corecte.
Putem implementa algoritmi care muta clientii de la un nivel la altul (sau sugereaza sa faceti acest lucru manual). Operatorii pot fi obligati sa ofere reduceri doar intre anumite niveluri de pret, asigurandu-va ca acestia nu exagereaza. |
Preturi diferite in functie de tipul de client la F64
8 niveluri de preturi diferite pentru utilizatorii F64
|